پاسخگویی به موقع و صحیح به درخواستهای کاربران از اصول مهم مشتری مداری در هر سازمان میباشد. در همین راستا ساختار مرکز تماس موجود در مرکز فناوری اطلاعات دانشگاه به منظور بهبود فرآیندها باز طراحی شد. در کنار این مرکز تماس، سامانه Ticketing نیز در مهرماه ۱۳۹۹ راهاندازی شد. نیروهای متخصص پشتیبان، در تمام روزهای هفته و ایام تعطیل، از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۹:۳۰ پاسخگوی درخواستهای تلفنی و سامانه Ticketing میباشند. شایان ذکر است میانگین زمان پاسخگویی به درخواستها کمتر از ۲۴ ساعت بوده است. در طول یک سال اخیر، بیش از ۱۳،000 Ticket ثبت و ۴۳،۸۰۰ تماس تلفنی پاسخ داده شده است.